קצת קריאייטיב

פרינטים (טובים) הם בעיני קריאייטיב מעניין הרבה יותר מסרט או באנר. בפרניט טוב יוצר המודעה מזכך בפריים אחד את כל הסיפור. זה הרבה יותר קשה, והרבה יותר מעניין.

אני אוהב את המודעה הזאת. למה? 1. העיצוב. תראו איך עיצוב מכוניות הפך למרדף אחרי הפריים הקפוא של כריש לפני תקיפה. רכבים מעוצבים רבים (מעולם הפרימיום כמובן), שואבים את עוצמתם מעולם הטבע (בדגש טורפים). והנה, אחד לאחד, ניצב ה"כריש" מול... ה"חתול". נוקאאוט. 2. הקומפוזיציה. כמו בספרים. מדוייקת. נכונה. לצד החזק יש יותר, והצד השני נראה נמלט. 3. נמלט. היגואר מקבל טוויסט קטן, והולך אחורנית. פרט קטן שמספר הכל: שני מותגי פרימיום מובילים הולכים מכות, ואחד כאן ילך הביתה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בשבחה של פשטות

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

אז כך נראית עבודתו של פלנר