הנוסטלגיה של המותגים
חיילת עם חצאית וכומתת ברט וחייל עם גיטרה, שנראו כאילו יצאו הרגע מהאחזות נח"ל בסיני, חילקו לי עכשיו שוקולד עלית בעיצוב רטרו צהוב של פעם (ואני ממש שפשפתי את עיני), ובכך הצטרפה עלית לגל הנוסטלגיה השוטף את ישראל בימים אלו, כאשר כל מותג שמכבד את עצמו מצטרף לחגיגה.
השימוש בנוסטלגיה לבניית נדבך נוסף באבני המותג מעניינת מאוד: המותג בעצם קורץ לנו "הי, הייתי איתכם כבר אז, בימים הקסומים שהיו ואינם". מצד שני, לא כל מותג מסוגל לשחזר את אווירת "היו ימים", ונראה שקיים קו גבול סמוי העובר (בערך)בשנת 67, שלפניו כל זיכרון הוא נוסטלגיה מתקתקה, ולאחריו - עבר קרוב מדי, בו המילה "נוסטלגיה" מוחלפת במילה "מיושן".
תגובות
הוסף רשומת תגובה