הקרב שבו כולם מפסידים

קרב האיתנים המתחולל עכשיו במדיה החרדית והכללית על הסיפור שמסרב לגווע אודות שפע שוק ומלחמת השבת, מספק הצצה מקיפה על כלי הנשק של כל צד:
החרדים, באופן מסורתי, משתמשים בפשקווילים (גליונות נייר המודבקים על שלטים / קירות בתים) וכן בפרסום בעיתונות החרדית, "החילונים" (דודי וייסמן באמצעות שטרית גרופ) פונים אל הצרכן החילוני-מסורתי באמצעות קמפיין הנעזר גם באינטרנט("עכשיו יותר מתמיד". האומנם?), ואילו הדתיים הלאומיים, כצופים מהצד, מסקרים את שדה המערכה בעיקר באמצעות עלוני השבת.
ומי ינצח?
בסוף, בפגישה לילית ארוכה (בבני ברק), שתכלול עסקנים (חרדים), עורכי דין (מהצמרת), ופפארצ'י (נמרץ ומעשן), יסתיים החרם (עם נזק לכולם: לתדמית החרדית, לסטטוס קוו, לכיסים של דודי ולקשר הרופף במרקם החיים בישראל) בהודעות יח"צ לעיתונות, ויהיה גם מי שיחייך אחרון - משרדי הפרסום והיח"צ (כי שבת או לא שבת, יש עבודה).

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בשבחה של פשטות

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

אז כך נראית עבודתו של פלנר