NO LOGO


בשבת קראתי שוב (בפעם המי יודע כמה) את הספר NO LOGO של נעמי קליין, ספר חובה לכל מי שעוסק בעיצוב תודעת ההמון, ומוכן להכיר גם בנזקים שהוא עושה. הספר הזה הוא קול בודד ומצפוני בעולם קפיטליסטי- תאגידי, שמוכן למכור את אמא שלו תמורת עוד ציון בפרמטרים של המותג.
בחרתי לפתוח בפוסט הזה לא במקרה. עיצוב תודעה, כך אני קורא לפלנינג ברמות המשובחות שלו, מחייב אחריות, ביקורת עצמית, ויכולת להעלות ספק גם בבטוח מכל. אני מקווה שהתכונות האלה ילוו אותי תמיד.
קישור:
http://www.naomiklein.org/main

תגובות

  1. אהלן וסהלן, בהצלחה עם הבלוג. במבט ראשון נראה שהולך להיות פה מעניין.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אז כך נראית עבודתו של פלנר

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

בשבחה של פשטות