לפעמים, כשיש יותר מדי שכל

לפעמים מגיע רעיון מבריק לקמפיין עבור לקוח כלשהו. לפעמים הלקוח מביא בעצמו איזושהיא פריצת דרך, ואז מתחילה החשיבה: זה טוב? זה עונה על הבריף? אולי כדאי לבדוק וללכת על קרקע יציבה?
אז בוחרים מכון מחקר ומתודולוגיה, ומגייסים 12 צעירים לפני פסיכומטרי / חרדים בלי רשיון אך עם משיכה עזה לרכב / נשים בנות 30+ שמדברות על האודם האהוב עליהן, ומרוב שכל שנשפך שם לא רואים ת'רצפה.

ולפעמים, (אולי בדרך כלל) מאבדים לגמרי את הקרקע.

ותודה לירדן לוינסקי ולקולקטיב על הבלוג המשובח

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אז כך נראית עבודתו של פלנר

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

בשבחה של פשטות