לפעמים, כשיש יותר מדי שכל
לפעמים מגיע רעיון מבריק לקמפיין עבור לקוח כלשהו. לפעמים הלקוח מביא בעצמו איזושהיא פריצת דרך, ואז מתחילה החשיבה: זה טוב? זה עונה על הבריף? אולי כדאי לבדוק וללכת על קרקע יציבה?
אז בוחרים מכון מחקר ומתודולוגיה, ומגייסים 12 צעירים לפני פסיכומטרי / חרדים בלי רשיון אך עם משיכה עזה לרכב / נשים בנות 30+ שמדברות על האודם האהוב עליהן, ומרוב שכל שנשפך שם לא רואים ת'רצפה.
ולפעמים, (אולי בדרך כלל) מאבדים לגמרי את הקרקע.
ותודה לירדן לוינסקי ולקולקטיב על הבלוג המשובח