המיינסטרים של בית אל

כמה ילדות שיגעו את מערכת המשפט לאחרונה בסרבם להזדהות ולהכיר במערכת ששופטת אותן, ועזבו שנייה בבקשה בצד אם זה נכון / מוסרי / אחראי / ילדותי / מטופש / הזוי / קיצוני. זה לא העניין לפחות כרגע.
הילדות האלה הזכירו לי משהו ששמעתי פעם מהדר גולדמן על מעגלי ההשפעה בתרבות הצרכנית (הוא דיבר על לונדון, אני מדבר על חברון..).
הילדות הצעירות האלה, בין אם נרצה בכך ובין אם לא, הן TS (טרנד סנטרס למתקשים) של הצרכן המוגדר גיאוגרפית כמתנחל, החל מהדעות הפוליטיות ועד למוצרי הצריכה, וזה עובד בדיוק כמו בעולם הגדול. כך למשל בבגדים - הן משפיעות על האמהות שלהן ברמת המותג (בד"כ מותגים מקומיים שלא ירדו לכיכר המדינה כמו 'בית עין' 'הילה' ועוד), ואילו הצעירים מובילים במותגי פרמיום מעולם האתגרים והטיולים, אבל זה כבר לפעם אחרת, בתוספת החידה - מהם מקורות ההשפעה שלהם..

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אז כך נראית עבודתו של פלנר

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

בשבחה של פשטות