כוחו של דימוי: הפלסטינאבי

קשה היה למצוא ביום א' עיתון שלא הציג את לוחמי החופש החדשים מבילעין מחופשים לדמויות מהסרט אווטאר: איזו יציאה שיווקית-תדמיתית מבריקה.
במקום להמשיך לפגוע שוב ושוב בחיילי צה"ל ולנסות לייצר כותרות באמצעות מד"א, הצליחו כמה דמויות מחופשות לייצר באאז משמעותי פי כמה וכמה: חיבור בין התימה של הסרט אווטאר, אחד מהסרטים הנצפים והרווחיים בהיסטוריה, לבין המציאות המורכבת כאן. אמור מעתה - פלסטינאבי: אותו פלסטיני משבט הנאבי המתגורר על כוכב הלכת פנאנדורה - פלסטינדורה, מתמודד בחץ וקשת כנגד הפולשים ההם, היהודים, אלה שתמיד היו רודפי הבצע (ובסרט זה Unobtainium -בלתי ניתן להשגה...), שכל מטרתם היא לעשות כאן מכה וללכת הלאה.




בעולם המודרני, בו הדימוי חזק לעיתים מהמציאות עצמה, תמונה מעבירה אלף מילים ואייקון מעביר עולמות של אסוטיאציות, כמה שלא אסכים איתם - הפעילות הצליחה מעל ומעבר, המסר עבר. בינגו.
אנחנו הולכים.

תגובות

  1. אמור מעתה - סרט חד מימדי

    השבמחק
  2. באמת יצורים האנרכיסטים האלו.

    השבמחק
  3. אוי מתן. אני ואתה ממשיכים לכתוב על אותם נושאים!

    http://bitza.blogli.co.il/archives/276

    אבל כיף לי לקרוא דווקא את שלך. חוצמזה שספציפית בנושא הזה דווקא לא כתבתי מתוך ראיה פרסומית שיווקית.

    שלא לדבר על ראיית העולם הפוליטית "הסהרורית" שלי.

    מעניין מה הופך אותי יותר לעוף מוזר - האידיאולוגיה או העובדה שחשבתי שאוואטר הוא סרט די בינוני פלוס.

    השבמחק
  4. טל, איזה קטע :-)
    קראתי עכשיו את שלך

    השבמחק
  5. מתן ידידי,
    ברגע זה נתת במה לשמאלנים.

    ככה אני אוהב אותך (:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

בשבחה של פשטות

אז כך נראית עבודתו של פלנר