השמן: מיתוג מרייר

ברגע הראשון שראיתי את הלוגו הזה, נעשתה לי בחילה קלה בבטן: אני מעדיף פיצה מבשר, והקונוטציה הראשונית היתה - יו, איזה גועל. למונח "שמן" יש מספיק קונוטציות ומהן רבות לא כל-כך נעימות, והיות ואני לא פורץ את הסקאלה במשקל שלי - לא נרחיב.
וברגע השני, והשלישי והבאים אחריו, נפל לי האסימון: איזו הברקה שלהם, איזה חוסר הבנה שלי.
קהל היעד של השמן הם חברים רבים וטובים שלי, שרק תגיד לידם "שאוורמה" - בלוטת הרוק שלהם תפעל מעל לקבוע בחוק. משיטוט קצר ברשת ושיחה אחת ויותר עם קורניבורים, צרכנים חובבי בשר רואים ב-"השמן" (גם מבלי להכיר) הבטחה מפתה מאוד: "השמן" מעלה מטען אסוציאציות של מקום שמגיש לך פיתה עם XXXL בשר נוטף שומן – בדיוק הדבר עליו הצרכן ההוא חולם כשהוא רעב.

אז בעידן בו McDonald's מנסה להמציא את עצמה מחדש ולהפוך לירוקה ובריאה יותר, יש עדיין קהל צרכנים עצום שמבקש – אל תבלבלו לי את השכל: תעמיסו ת'פיתה!

תגובות

  1. And that's the strategy behind one of the largest burger chains in the US - Carl's Jr.
    http://www.carlsjr.com/

    השבמחק
  2. אגב - גם לשמן ולרזה באבן גבירול יש אחלה מיתוג. מי עושה להם את הברנדינג הזה?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

בשבחה של פשטות

אז כך נראית עבודתו של פלנר