חדש חדש: פרסום ירוק
בביצת הפרסום נולד החודש צפרדע ירוק, שבעיני הפך מיד לנסיך: מקאן גרין.
משרד פרסום שיתמחה בפרסום ירוק ואקולוגי, כאשר כל רוחות השמיים מרמזות שלשם הולך העתיד: התפתחות תעשיית ה-"גרינטק", משבר האנרגיה ואפילו הנובל של אל גור.
וחוץ מהכל, פשוט אין לנו ברירה. העתיד חייב להיות ירוק יותר, גם בפרסום. מזל טוב.
(ולא, לא שכחתי, אל דאגה.
בפעם אחרת אכתוב על הכסות הירוקה והשקרית שעוטים עליהם תאגידים רבים כדי להטעות את הצרכן התמים, משל היו זיקית)
משרד פרסום שיתמחה בפרסום ירוק ואקולוגי, כאשר כל רוחות השמיים מרמזות שלשם הולך העתיד: התפתחות תעשיית ה-"גרינטק", משבר האנרגיה ואפילו הנובל של אל גור.
וחוץ מהכל, פשוט אין לנו ברירה. העתיד חייב להיות ירוק יותר, גם בפרסום. מזל טוב.
(ולא, לא שכחתי, אל דאגה.
בפעם אחרת אכתוב על הכסות הירוקה והשקרית שעוטים עליהם תאגידים רבים כדי להטעות את הצרכן התמים, משל היו זיקית)
מקאן גרין בטח נמנית על אותם תאגידים שידברת עליהם בסוף דבריך.
השבמחקאין ספק שהרעיון גדול, חשוב ויפה, אבל במקאן אני לא בטוח בדיוק מהן המטרות האמיתיות...