לקראת ראש השנה


ב-24 לדצמבר 2010, טיסתSpanair  לברצלונה נוחתת קרוב לחצות הלילה:
באותו הרגע ממש העולם סביב רועד מזיקוקי די-נור ומסיבות או
 חוגג את ערב חג המולד בחיק המשפחה, ובחברת Spanair  מחליטים שגם ללקוחות שלהם מגיע - והם מפתיעים את 190 נוסי הטיסה, כפי שתראו בסרט הבא:


ולמה זה מעניין?
אנחנו רגע לפני ראש השנה, וזהו מהלך שאני מאוד אוהב למרות שהוא כבר מיושן יחסית.
בנוסף, מדובר בחלק ממגמה שנקראת
RAK  Random acts of kindness) – בתרגום חופשי "מעשים אקראיים של חסד") אחד מהטרנדים החזקים בפרסום של השנתיים האחרונות.
מה זה אומר? להפתיע את הקהל עם צ'ופר או משהו סמלי, לא גדול, לא יקר, אבל כזה שיעלה חיוך על פניו ויגרום לו לחוויה שלא ישכח, ולכזו שתעבור הלאה בצורה אוטומטית: הצרכן בעצמו ייצר שיחה בנושא.

ותודה ליוני להב על ההפניות
שנה פגז!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אז כך נראית עבודתו של פלנר

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

בשבחה של פשטות