לאנשים שחושבים שהם

זמן רב עבר מאז יצא לי להיחשף לקמפיין כל כך מוחמץ ומלא בשחץ ויוהרה,
כמו המיתוג החדש של עיתון 'הארץ': 
בזמן שבו העיתון מתמודד עם כרסום מתמיד במספר המנויים שלו - ובמקום להתמודד עם השאלה כיצד להרחיב את מעגל הקוראים, בוחר העיתון להתכתב עם הגרעין הנוקשה ביותר שלו, זה המגויס לרעיון "העיתון לאנשים חושבים", ולצאת בקמפיין מתחכם יתר על המידה, המייצר קליקה סגורה וקריצות פנים-מגזריות - אך כזו שאינה עושה שום חשק להצטרף לברנז'ה.


בשורה התחתונה, קהל קוראים חדש לא יצטרף לעיתון:
תגדל רק תחושת ה
אנטגוניזם מקוראים פוטנציאליים רבים שהיו שמחים לעומק שהעיתון מציג, אך היוהרה והריחוק שהוא יוצר, משאירה אותם בעולם הדיגיטל ובפתרונות אחרים.

תגובות

  1. אני לא מסכים. אני חושב שאל מול כל המתחרים שלו, הארץ בחר את היתרון היחסי הנכון - עיתון שהוא טאבלואיד ולא מזלזל בקוראים שלו.
    המודעות שגורמות לך לחשוב הן קורצות מצד אחד - אבל מצד שני מתקשרות עם מגוון רחב של נושאים ותחומי עניין.
    אגב - עדכן את ה"אודות", בבלוג. הגיע הזמן :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אז כך נראית עבודתו של פלנר

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

בשבחה של פשטות