תמונת הראי שלנו

תחזיקו חזק. 
הדוושה עד הסוף, ההילוך הוא חמישי, ואוטוסטרדת המידע זורמת במהירות אדירה. זורמת אמרתי? ממבט בקמפיין הזה אולי יותר נכון להגיד שהיא מטביעה אותנו: הופכת אותנו לחסרי גבולות, ויהיו שיאמרו בפשטות שהפכנו לזומבים דיגיטליים.

רובנו עיוורים לדבר. חלקנו מבינים את המשמעות ומיעוט לא משמעותי מחפש פתרון או מוצא את עצמו מחוץ לזרם. גם מיקרוסופט מבינים את המצוקה שבשפע, ובקמפיין שונה הם מנסים לעשות להטוט פילוסופי ממש: למכור לך את אותו המוצר שהם יוצאים נגדו, ולשכנע אותנו שאנחנו כל כך סתומים, שעוד נאמין שממשק אחר משנה משהו.






(ואגב, אל תחפשו אותו בחנויות: אין מוצר כזה בכלל)


תגובות

  1. רק רציתי להגיד, שהייתי בשירותים ציבורים לפני שבועיים וראיתי את זה קורה באמת. מישהו שהפיל את הנייד שלו למשתנה והרים והמשיך לדבר.

    Realy.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בשבחה של פשטות

אז כך נראית עבודתו של פלנר

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה