עוצמתו של הבית הישראלי

אין יותר בית מתנובה: כך אנו לומדים מאחד מהקמפיינים הגדולים ביותר שנעשו בשנה האחרונה, בו הושקה השפה הגראפית החדשה של תנובה - מהמותגים החזקים בישראל.

המהלך של תנובה מקפל בתוכו את המעבר שעשינו ב-62 השנים האחרונות: תנובה, שהוקמה כאיחוד של תוצרת חקלאית של כמה משקים בשנת 1926, זכתה כבר בתחילת דרכה במתנה בעלת ערך בל ישוער: פניה ברגשטיין, משוררת מקיבוץ גבת , כתבה בשנת 1940 את השיר "האוטו שלנו גדול וירוק" - ותרמה מבלי דעת את אחד מהקמפיינים השורשיים ביותר שנעשו עד היום.

70 שנים עברו מאותה התמימות בעמק יזרעאל, והכל השתנה בינתיים: האוטו הירוק הפך מזמן לצי משאיות ענק, ועיצוב ילידי של קום המדינה התחלף בכל כך הרבה שכל, שכדי לעצב אריזות חדשות ולוגו חדש למותג, נעשה עבודת נוירולוגיה בהיקפים שטרם נראו בישראל: חיישנים חוברו למוחותיהם של צרכנים, שבחרו עבורנו את הצבעוניות הנכונה ואריזה שתבלוט כמה שיותר אל מול פנינו המשתאות - במרכולית שהפכה עם השנים לסופר-ג'מבו.

אבל מה שחזק בעיני יותר מכל הוא כוחו של המותג הזה, שהסרטון להלן מדגים את עוצמתו: עם השנים הפך לעיתים המותג (ולא רק תנובה), לחזק הרבה יותר מכל מציאות...



תודות: "ספתא", "ארמדיל"

תגובות

  1. מתן , את הסירטון הזה יצר בן-דוד שלי יאיר ורדי
    בלוג מאוד יפה
    חגי שהם

    השבמחק
  2. רגע... מישהו אמר שאתה בכלל פלנר של שטראוס, לא???

    השבמחק
  3. תנובה בלי בית זה תנוה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אז כך נראית עבודתו של פלנר

פלאפל מוסקו - הקמפיין של המדינה

בשבחה של פשטות